Pořízení a provoz CAD, CAM, PDM či PLM software obvykle není jen tak samo o sobě snadné. Pravděpodobně oceníte mnoho cenných znalostí a zkušeností našich speciálně vyškolených techniků a obchodníků. Podívejte se níže na naší nabídku doprovodných služeb k software a v případě, že Vás napadne nějaká otázka, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu jen pro Vás!
Jako tradiční dodavatel softwarových řešení se vždy snažíme, aby dodávka našeho řešení byla počátkem dlouhodobé, vzájemně výhodné spolupráce. Naší snahou je pochopit požadavky zákazníka, najít optimální řešení a případně upozornit na možná rizika. Součástí předprodejní analýzy je kromě návrhu software i posouzení stavu vaší IT infrastruktury (eliminace neočekávaných nákladů v souvislosti s modernizací serverů i klientských pracovišť), analýza dopadů na vaše současné podnikové procesy, ale i například analýza stavu vašich současných dat s cílem maximálně využít jejich hodnotu v novém systému. Důležitým výstupem předprodejní analýzy je i předběžný harmonogram a rámcová cenová nabídka.
Předimplementační analýza navazuje na předprodejní konzultace s cílem rozpracovat obecně definované cíle do podoby konkrétních uživatelských postupů. Součástí předimplementační analýzy je i volba technologií, seznamy přenášených atributů, formáty souborů a součinnost jednotlivých stran. Významnou součástí analýzy jsou i scénáře na základě, kterých je ověřena funkčnost dodaného softwarového řešení včetně vazby na ostatní podnikové systémy. Výstupem předimplementační analýzy je dokument, na základě kterého je připraven závazný harmonogram a závazná cenová nabídka.
Dobře zvládnutá implementace není samozřejmostí, ale výsledkem přesného dodržení stanovených postupů od počátečních konzultací, po předání do běžného provozu. Na počátku implementace definujeme tým, odpovědné osoby a komunikační kanály tak, aby každý znal svou úlohu a měl pro ni potřebné znalosti. Bezchybná funkce dodávaného řešení je průběžně ověřována v jednotlivých fázích implementace na neprodukčním prostředí. Před přenosem na produkční prostředí proběhne detailní ověření funkce celého řešeni, jsou vyškoleni uživatelé, zpracovány uživatelské manuály a dokumentace dodávaného řešení. Stabilní tým, dlouhodobé zkušenosti v oblasti správy dokumentace a systémové integrace vytváří předpoklad, že se i implementace ve vaší společnosti stane naší dobrou referencí a začátkem dlouhodobé spolupráce.
Znalosti uživatelů jsou nezbytným předpokladem pro produktivní využití každého softwarového řešení. 3E Praha Engineering nabízí širokou paletu školení od prvních kroků v software po pokročilá školení a individuální konzultace. Rádi vás uvítáme nejenom v našich prostorách, ale školení je možné realizovat i online nebo v prostorách zákazníka. Naši školitelé mají nejen výborné znalosti software, ale i bohaté praktické zkušenosti. Více než 15 členů našeho technického týmu je připraveno vám předat své znalosti a zkušenosti tak, aby školení bylo skutečným impulzem pro produktivnější využití vašeho software.
Existuje řada důvodů, proč udržovat software aktuální a využívat další služby v rámci předplatného.
Mezi klíčové výhody patří:
Hlavním přínosem propojení CAD systému s dalšími softwarovými systémy je zefektivnění práce konstruktéra a jistota, že podklady pro výrobu nejsou zastaralé. Propojení zjednodušuje přenos výkresů, 3D dat pro prohlížení a kusovníků do dalších softwarových systémů a současně zpřístupňuje konstruktérům informace o dostupnosti skladových položek, cenách a zakázkách z podnikového informačního systému bez nutnosti opouštět prostředí CAD/PDM systému.
Naše technická podpora je určena především našim zákazníkům s platnou údržbou nebo s 3E Servisem a poskytuje Vám pomoc/radu při dotazech k produktovým funkcím, instalacím a řešení problémů týkající se softwarů, které 3E Praha Engineering a.s. nabízí. Rádi samozřejmě poradíme i zákazníkům bez platné údržby. V takovém případě se nejčastěji jedná především o dotazy spojené s instalací či licencováním softwaru.
Technická podpora je zajišťována týmem certifikovaných technických pracovníků specializujících se na různé oblasti strojírenství. Pro komunikace s technickou podporou prosím využijte přednostně on-line formulář na našich webových stránkách, případně je možné se spojit i telefonicky a vyžaduje-li to situace, lze si domluvit i na osobní setkání.
Pro více informací o podmínkách poskytování technické podpory nás můžete kontaktovat nebo si přečíst více na stránce technické podpory.
Neváhejte a kontaktujte nás právě teď!
Pro naše klienty
Sociální média
Nenašli jste, co jste hledali nebo chcete vědět víc? Kontaktujte nás!