Technická podpora

Hledáte radu nebo pomoc?

Komu je technická podpora určena

Technická podpora je určená především zákazníkům společnosti 3E Praha Engineering, a.s. Požadavky zákazníků s platnou údržbou řešíme prioritně. Ostatním zákazníkům bez placené podpory poskytujeme technickou podporu v omezeném rozsahu.

Jak nejlépe kontaktovat naší technickou podporu?

Pro naše zákazníky s platnou údržbou nebo 3E Servisem máme několik možností, jak kontaktovat naše technické oddělení. Naši technici jsou Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do 16:30 hodin.

Zákazníkům bez platné údržby doporučujeme při kontaktování technické podpory využít prioritně online formulář.

Údržba software

S předplacenou údržbou získá zákazník přístup k novým verzím softwaru, servisním balíčkům a zdrojům s přidanou hodnotou (přístupy na portály, certifikace, atd.), které poskytuje přímo výrobce software a dále pak možnost čerpat výhody technické podpory poskytované naší společností.

3E Servis

3E Servis představuje alternativní řešení pro zákazníky, kteří chtějí čerpat výhody neomezené technické podpory, ale nevyžadují upgrady a aktualizace software. 3E Servis je časově omezená služba, kterou lze zakoupit vždy dvanáct měsíců a je možné ji kdykoliv a za stejných podmínek i prodloužit. Oddělení technické podpory řeší technické dotazy a požadavky u všech produktů nabízených naší společností.

S čím vším Vám naši technici pomůžou:

  • Řešení chybových hlášení
  • Aktivace/deaktivace licencí
  • Nestandardní chování systému (např. nelze udělat kóta)
  • Chybný import/export dat
  • Dotazy (nastavení v systému apod.)
  • Pokud provádíte instalaci nové verze nebo SP vlastními silami a potřebujete podporu
  • Konzultace ohledně hardware a operačních systémů pro podporované produkty
Technická podpora S PLACENOU ÚDRŽBOU S PLACENÝM 3E SERVISEM BEZ PLACENÉ SLUŽBY
Nové verze a Service Packety
Hotline - Telefon
Hotline - Team Viewer
Hotline - E-mail
Hotline - Online formulář
Doba odezvy* 2 hod 4 hod 3 dny
Podpora poskytována pro verze bez omezení bez omezení Aktuální + dvě předchozí

*Doba odezvy udává, do kdy bude zákazník informován o začátku řešení jeho požadavku. Doba odezvy se počítá jen v pracovní době technické podpory.