Změny v přístupu uživatelů do zákaznického portálu

Společnost Dassault Systèmes zahájila projekt sjednocení záznamu zákazníku v jednotném prostředí podpory s cílem spravovat všechny své zákazníky napříč všemi produkty 3DEXPERIENCE® Dassault Systèmes v jednotném obchodním systému s názvem DSx.Client Care & Order.

Tato změna umožní společnosti 3DS a obchodním partnerům (tj. distributorům a prodejcům) poskytnout zákazníkům nejlepší možný servis ve své třídě. Proto počínaje měsícem ledna 2023 začala společnost 3DS nahrazovat rozhraní pro přihlášení do zákaznického portálu SOLIDWORKS pomocí ověření přes účet 3DEXPERIENCE ID.

Nová přihlašovací stránka, stejné ID

Pro většinu uživatelů by měl být přechod na nový systém bezproblémový. Pokud si uživatel dříve pod svou emailovou adresou založil SOLIDWORKS ID, nyní pro přístup do zákaznického portálu již nepotřebuje provádět novou registraci pro získání 3DEXPREINCE ID. Pro přístup využívá stále stejný email i heslo jako dříve (jedná se o totožný účet).

Co přechod zákazníkům přinese?

Výhodou migrace do nového systému (DSx.Client Care & Order) je, že uživatel již nemusí registrovat licenční čísla na zákaznickém portálu. V případě, že Vaše firma má aktuálně údržbu produktu SOLIDWORKS, nárok na výhody předplatitelských služeb bude definován pro všechny uživatele na Vaší podnikové úrovni. Jakýkoli kontakt ve Vaší firmě bude považován za oprávněný a výhody předplatitelských služeb nyní pouze přidělí Váš administrátor. Pokud chcete získat přístup ke stažení softwaru, školení, znalostní bázi nebo podpoře, jednoduše se přihlásíte a systém vyhledá Vaše nároky v novém systému.

Přehled změn

SOLIDWORKS ID
3DEXPERIENCE ID
Správa kontaktů
a licencí *
Admin Portal
AdminPortal.solidworks.com
DSx.Client Care & Order
DSxClient.3DS.com
Znalostní databázeSiebel Knowledge Base
customerportal.solidworks.com
DS Knowledge Base
Support.3DS.com/knowledge-base
Stahování, školení, certifikace atd.SOLIDWORKS Customer Portal
customerportal.solidworks.com
Oficiální stránky SOLIDWORKS
www.solidworks.com/support/home
Servisní požadavky (SR)SOLIDWORKS Customer Portal
customerportal.solidworks.com
3DSupport app
Support.3DS.com
Uživatelská fóraSOLIDWORKS User Forum
forum.solidworks.com
SWYM komunity 3DEXPERIENCE
Swym.3DS.com

* Licenční čísla uvidí zákazník v novém portálu až v červenci 2023.
Do té doby si zákazník musí ověřovat svá licenční čísla u prodejce.


Více informací na oficiálním webu SOLIDWORKS – Frequently Asked Questions

www.solidworks.com/support/transition-3dexperience-login-dsxclient-care-order

Jak používat DSx.Client Care & Order

Nový portál DSx.Client Care & Order nahrazuje původní SOLIDWORKS Admin portal. Zde můžete do systému přidávat kolegy a zaregistrovat je proti Vaší společnosti, aby měli přístup na nejrůznější stránky 3DS s plnými právy a výhodami předplatitelských služeb.  Zatím zde neuvidíte žádná licenční čísla. Licenční čísla by měl vidět zákazník na novém portálu až od července 2023. Do té doby si zákazník musí ověřovat svá licenční čísla u prodejce.

1)     Přihlášení

Přihlaste se pomocí svého účtu 3DEXPERIENCE ID na webu DSxClient.3ds.com (pokud nemáte účet zvolte možnost „Vytvořit 3DEXPERIENCE ID“). Po přihlášení byste měli vidět Vaše údaje o společnosti a Váš aktuální stav přidělených rolí.

2) Vytvoření nového kontaktu

Po přihlášení lze přidat kontakt přes volbu v základním menu Main Menu > Contact Administration

Pod seznamem současných kontaktů následně klikněte na volbu „New Contact“

Zadejte všechny povinné údaje: jméno uživatele (křesní jméno a příjmení) a email a klikněte na Uložit (Save).

3)     Přidělení role

Role určují, jaké výhody předplatitelských služeb může uživatel využívat. Tyto role může přiřazovat pouze uživatel s rolí Security Administrator. Firma může mít více uživatelů s touto rolí. Je ovšem nezbytné, aby vždy existoval minimálně jeden uživatel, který tuto roli vlastní.

Pokud se uživatel s rolí Security Administrator přihlásí do sekce Contact Administration, může přes tlačítko Change u jednotlivých kontaktu změnit přiřazenou roli.

  • Security Administrator
  • Vytváření nových kontaktu a přiřazování rolí
  • Přístup do komunit a stránek 3DS.com
  • Přístup do znalostní databáze (včetně zobrazení SRP & BR)

    3ds.com Support
  • Přístup do komunit a stránek 3DS.com
  • Přístup do znalostní databáze (včetně zobrazení SRP & BR)

    Support Restricted
  • Přístup do komunit a stránek 3DS.com
  • Přístup do znalostní databáze (včetně zobrazení SRP & BR)
  • Stahování instalačních dat
  • Zakládání servisní požadavky (SR) v aplikaci 3DSupport (vidí pouze SR, které založil on)
  • Eskalace servisních požadavků (CRITSIT) v aplikaci 3DSupport (vidí pouze CRITSIT, které založil on)

    Support Advanced 
  • Přístup do komunit a stránek 3DS.com 
  • Přístup do znalostní databáze (včetně zobrazení SRP BR
  • Stahování instalačních dat 
  • Zakládání servisní požadavky (SR) v aplikaci 3DSupport (vidí SR celé firmy) 
  • Eskalace servisních požadavků (CRITSIT) v aplikaci 3DSupport (vidí CRITSIT celé firmy) 

    Support Administrator
  • Vytváření nových kontaktu (bez přiřazení rolí)
  • Přístup do komunit a stránek 3DS.com
  • Přístup do znalostní databáze (včetně zobrazení SRP & BR)
  • Stahování instalačních dat
  • Zakládání servisní požadavky (SR) v aplikaci 3DSupport (vidí SR celé firmy)
  • Eskalace servisních požadavků (CRITSIT) v aplikaci 3DSupport (vidí CRITSIT celé firmy)
RoleSecurity Administrator3ds.com SupportSupport RestrictedSupport AdvancedSupport Administrator
Správa kontaktů (účtů) firmy DSxClient.3DS.comVytváří kontakty
a přiřazuje role
Vytváří kontakty
Komunity, uživatelská fóra,
stránky 3DS.com
Znalostní databáze (KB) Support.3ds.com/knowledge-base
Stahování, školení, certifikace www.solidworks.com/support/home
SR – Servisní požadavky Support.3DS.comVytváří/vidí
SR jen vlastní
Vytváří/vidí
SR celé firmy
Vytváří/vidí
SR celé firmy
CRITSIT – eskalace SR
Support.3DS.com
Vytváří/vidí
CRITSIT jen vlastní
Vytváří/vidí
CRITSIT celé firmy
Vytváří/vidí
CRITSIT celé firmy

Bug Report (BR)
BR je popis známého problému ve vydané verzi produktů Dassault Systèmes. Poskytuje vysvětlení problému a také možná řešení.

CRITical SITuation (CRITSIT)

CRITSIT vzniká procesem eskalace, který je součástí oficiálních procesů podpory v rámci servisního požadavku (SR). Používá se k eskalaci servisního požadavku, aby se urychlilo doručení řešení. Závada musí mít významný dopad na činnost zákazníka, aby si vyžádala rychlejší řešení.

Užitečné odkazy

DSx.Client Care & Order
Administrace účtu
DSxClient.3DS.com
Aplikace 3DSupport Zadávání servisní požadavků, řešení podporySupport.3DS.com
Znalostní databáze KBSupport.3DS.com/knowledge-base
Stahování instalačních datwww.solidworks.com/support/home
Swym komunity 3DEXPERIENCE Uživatelská fóraSwym.3DS.com

Nápovědu a návody k aplikaci 3DSupport naleznete zde: www.3DS.com/support/discover-3dsupport-app

Návod, jak používat komunity 3DSwym naleznete zde: https://youtu.be/WqswBjyBubQ

Máte dotaz? Naše technická podpora je Vám k dispozici!

Sdílet článek na sítích:

Objevte více:

Nejnovější články:

Nenašli jste, co jste hledali nebo chcete vědět víc? Kontaktujte nás!

Beru na vědomí a souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou zpracovávány v souladu se
Zásadami ochrany osobních údajů společnosti 3E Praha Engineering, a.s.

Nezmeškejte naše webináře!

Akce / Webináře

[Workshop] Do letních měsíců s novým SOLIDWORKS. Objevte nejnovější možnosti SOLIDWORKS & 3DEXPERIENCE

Zveřejněno: 18/04/2024

Vy máte myšlenku, my jsme řešení…

Rychlá poptávka

Beru na vědomí a souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou zpracovávány v souladu se
Zásadami ochrany osobních údajů společnosti 3E Praha Engineering, a jsem informován, že mohou být sdíleny s důvěryhodnými zúčastněnými stranami pro obchodní účely, jako jsou například osoby podílející se na dodání zboží nebo služeb, či na realizaci plateb na základě smlouvy.
Vyberte jednu z možností. Svůj případný souhlas dáváte pouze společnosti 3E Praha Engineering, a.s. za účelem zasílání informací o produktech, službách, akčních nabídkách a vzdělávacích materiálech.