Tato změna umožní společnosti 3DS a obchodním partnerům (tj. distributorům a prodejcům) poskytnout zákazníkům nejlepší možný servis ve své třídě. Proto počínaje měsícem ledna 2023 začala společnost 3DS nahrazovat rozhraní pro přihlášení do zákaznického portálu SOLIDWORKS pomocí ověření přes účet 3DEXPERIENCE ID.
Nová přihlašovací stránka, stejné ID
Pro většinu uživatelů by měl být přechod na nový systém bezproblémový. Pokud si uživatel dříve pod svou emailovou adresou založil SOLIDWORKS ID, nyní pro přístup do zákaznického portálu již nepotřebuje provádět novou registraci pro získání 3DEXPREINCE ID. Pro přístup využívá stále stejný email i heslo jako dříve (jedná se o totožný účet).
Co přechod zákazníkům přinese?
Výhodou migrace do nového systému (DSx.Client Care & Order) je, že uživatel již nemusí registrovat licenční čísla na zákaznickém portálu. V případě, že Vaše firma má aktuálně údržbu produktu SOLIDWORKS, nárok na výhody předplatitelských služeb bude definován pro všechny uživatele na Vaší podnikové úrovni. Jakýkoli kontakt ve Vaší firmě bude považován za oprávněný a výhody předplatitelských služeb nyní pouze přidělí Váš administrátor. Pokud chcete získat přístup ke stažení softwaru, školení, znalostní bázi nebo podpoře, jednoduše se přihlásíte a systém vyhledá Vaše nároky v novém systému.
Přehled změn
SOLIDWORKS ID | 3DEXPERIENCE ID | ||
Správa kontaktů a licencí * | Admin Portal AdminPortal.solidworks.com | DSx.Client Care & Order DSxClient.3DS.com | |
Znalostní databáze | Siebel Knowledge Base customerportal.solidworks.com | DS Knowledge Base Support.3DS.com/knowledge-base | |
Stahování, školení, certifikace atd. | SOLIDWORKS Customer Portal customerportal.solidworks.com | Oficiální stránky SOLIDWORKS www.solidworks.com/support/home | |
Servisní požadavky (SR) | SOLIDWORKS Customer Portal customerportal.solidworks.com | 3DSupport app Support.3DS.com | |
Uživatelská fóra | SOLIDWORKS User Forum forum.solidworks.com | SWYM komunity 3DEXPERIENCE Swym.3DS.com |
* Licenční čísla uvidí zákazník v novém portálu až v červenci 2023.
Do té doby si zákazník musí ověřovat svá licenční čísla u prodejce.
Více informací na oficiálním webu SOLIDWORKS – Frequently Asked Questions
Jak používat DSx.Client Care & Order
Nový portál DSx.Client Care & Order nahrazuje původní SOLIDWORKS Admin portal. Zde můžete do systému přidávat kolegy a zaregistrovat je proti Vaší společnosti, aby měli přístup na nejrůznější stránky 3DS s plnými právy a výhodami předplatitelských služeb. Zatím zde neuvidíte žádná licenční čísla. Licenční čísla by měl vidět zákazník na novém portálu až od července 2023. Do té doby si zákazník musí ověřovat svá licenční čísla u prodejce.
1) Přihlášení
Přihlaste se pomocí svého účtu 3DEXPERIENCE ID na webu DSxClient.3ds.com (pokud nemáte účet zvolte možnost „Vytvořit 3DEXPERIENCE ID“). Po přihlášení byste měli vidět Vaše údaje o společnosti a Váš aktuální stav přidělených rolí.
2) Vytvoření nového kontaktu
Po přihlášení lze přidat kontakt přes volbu v základním menu Main Menu > Contact Administration
Pod seznamem současných kontaktů následně klikněte na volbu „New Contact“
Zadejte všechny povinné údaje: jméno uživatele (křesní jméno a příjmení) a email a klikněte na Uložit (Save).
3) Přidělení role
Role určují, jaké výhody předplatitelských služeb může uživatel využívat. Tyto role může přiřazovat pouze uživatel s rolí Security Administrator. Firma může mít více uživatelů s touto rolí. Je ovšem nezbytné, aby vždy existoval minimálně jeden uživatel, který tuto roli vlastní.
Pokud se uživatel s rolí Security Administrator přihlásí do sekce Contact Administration, může přes tlačítko Change u jednotlivých kontaktu změnit přiřazenou roli.
- Security Administrator
- Vytváření nových kontaktu a přiřazování rolí
- Přístup do komunit a stránek 3DS.com
- Přístup do znalostní databáze (včetně zobrazení SRP & BR)
3ds.com Support - Přístup do komunit a stránek 3DS.com
- Přístup do znalostní databáze (včetně zobrazení SRP & BR)
Support Restricted - Přístup do komunit a stránek 3DS.com
- Přístup do znalostní databáze (včetně zobrazení SRP & BR)
- Stahování instalačních dat
- Zakládání servisní požadavky (SR) v aplikaci 3DSupport (vidí pouze SR, které založil on)
- Eskalace servisních požadavků (CRITSIT) v aplikaci 3DSupport (vidí pouze CRITSIT, které založil on)
Support Advanced - Přístup do komunit a stránek 3DS.com
- Přístup do znalostní databáze (včetně zobrazení SRP & BR)
- Stahování instalačních dat
- Zakládání servisní požadavky (SR) v aplikaci 3DSupport (vidí SR celé firmy)
- Eskalace servisních požadavků (CRITSIT) v aplikaci 3DSupport (vidí CRITSIT celé firmy)
Support Administrator - Vytváření nových kontaktu (bez přiřazení rolí)
- Přístup do komunit a stránek 3DS.com
- Přístup do znalostní databáze (včetně zobrazení SRP & BR)
- Stahování instalačních dat
- Zakládání servisní požadavky (SR) v aplikaci 3DSupport (vidí SR celé firmy)
- Eskalace servisních požadavků (CRITSIT) v aplikaci 3DSupport (vidí CRITSIT celé firmy)
Role | Security Administrator | 3ds.com Support | Support Restricted | Support Advanced | Support Administrator |
Správa kontaktů (účtů) firmy DSxClient.3DS.com | Vytváří kontakty a přiřazuje role | — | — | — | Vytváří kontakty |
Komunity, uživatelská fóra, stránky 3DS.com | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Znalostní databáze (KB) Support.3ds.com/knowledge-base | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Stahování, školení, certifikace www.solidworks.com/support/home | — | — | ✓ | ✓ | ✓ |
SR – Servisní požadavky Support.3DS.com | — | — | Vytváří/vidí SR jen vlastní | Vytváří/vidí SR celé firmy | Vytváří/vidí SR celé firmy |
CRITSIT – eskalace SR Support.3DS.com | — | — | Vytváří/vidí CRITSIT jen vlastní | Vytváří/vidí CRITSIT celé firmy | Vytváří/vidí CRITSIT celé firmy |
Bug Report (BR)
BR je popis známého problému ve vydané verzi produktů Dassault Systèmes. Poskytuje vysvětlení problému a také možná řešení.
CRITical SITuation (CRITSIT)
CRITSIT vzniká procesem eskalace, který je součástí oficiálních procesů podpory v rámci servisního požadavku (SR). Používá se k eskalaci servisního požadavku, aby se urychlilo doručení řešení. Závada musí mít významný dopad na činnost zákazníka, aby si vyžádala rychlejší řešení.
Užitečné odkazy
DSx.Client Care & Order Administrace účtu | DSxClient.3DS.com | |
Aplikace 3DSupport Zadávání servisní požadavků, řešení podpory | Support.3DS.com | |
Znalostní databáze KB | Support.3DS.com/knowledge-base | |
Stahování instalačních dat | www.solidworks.com/support/home | |
Swym komunity 3DEXPERIENCE Uživatelská fóra | Swym.3DS.com |
Nápovědu a návody k aplikaci 3DSupport naleznete zde: www.3DS.com/support/discover-3dsupport-app
Návod, jak používat komunity 3DSwym naleznete zde: https://youtu.be/WqswBjyBubQ