PBR (Physically Based Rendering) – vykreslování založené na fyzikálních vlastnostech – je způsob vytváření počítačové grafiky, který vykresluje obrázky takovým způsobem, že zohledňuje tok světla v reálném světě. Tento způsob má za cíl dosáhnout co nejlepšího fotorealismu. Přesné optické vlastnosti materiálů se zde získávají mimo jiné s využitím fotogrammetrie – techniky získávání informací o fyzických objektech a prostředí pomocí procesu zaznamenávání, měření a interpretace fotografických snímků, elektromagnetického záření a dalších jevů.
Podpora materiálů DSPBR
V režimu Náhled pro vykreslování došlo ke zlepšení zobrazování materiálů PBR a vzhledů NVIDIA® Material Definition Language (MDL) a AxF.
Zlepšení se týká zobrazování:
- fyzikálně realistických vzhledů (pro vyšší konzistenci vykreslení),
- materiálů využívajících generování textur na pozadí (například vzhledy MDL (Material Definition Language) a AxF (Appearance Exchange Format).
Vylepšení PBR v SOLIDWORKS Visualize Vám nyní umožňuje nejen vytvářet fotorealistické návrhy, ale i Vaše marketingové materiály můžete vytvářet souběžně s návrhem Vašich výrobků a také výrazně snížíte náklady na prototypování.
To Vám pomůže dodávat na trh lepší produkty a rychleji!