Nastavení zbytkového hrubování u 2,5D operace

Tento postup je shodný pro produkty SOLIDWORKS CAM i CAMWorks. Některé prvky uživatelského prostředí však mohou být nepatrně rozdílné. V následujícím tipu si ukážeme, jaké máme možnosti zbytkového hrubování pro 2,5osé frézování.

1.) Následující příklad obsahuje již nastavení stroje, polotovaru, souřadnicový systém a jeden vytvořený útvar. Obdélníková dutina1.

2.) Přejdete do Stromu operací. Máte na útvaru vytvořené tři operace. Hrubování – Zbytkové hrubování – Dokončení. V tuto chvíli se podíváte na druhou operaci. Kliknete na ni pravým tlačítkem myši a zvolíte Upravit definici.

a) Otevře se dialogové okno Parametry operace, přejdete na záložku Hrubování a zaměříte se na část Zbytkové obrábění.

b) Máte zde tři možnosti. Pokud zvolíte možnost Ne, nebude se počítat zbytkové obrábění a operace se bude chovat jako normální hrubování. Pokud zvolíte Z WIP, bude se počítat zbytek z celého projektu a bude započítávat veškeré předchozí operace. Poslední možnost nastavení je Předchozí zbytek. Na rozdíl od WIP se zbytek počítá jen na operacích vytvořených na daném útvaru Obdélníková dutina1 a nebere v potaz operace, které jsou vytvořené na jiných útvarech.

Máte dotaz? Naše technická podpora je Vám k dispozici!

Sdílet článek na sítích:

Nenašli jste, co jste hledali nebo chcete vědět víc? Kontaktujte nás!

Beru na vědomí a souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou zpracovávány v souladu se
Zásadami ochrany osobních údajů společnosti 3E Praha Engineering, a.s.

Vy máte myšlenku, my jsme řešení…

Rychlá poptávka

Beru na vědomí a souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou zpracovávány v souladu se
Zásadami ochrany osobních údajů společnosti 3E Praha Engineering, a jsem informován, že mohou být sdíleny s důvěryhodnými zúčastněnými stranami pro obchodní účely, jako jsou například osoby podílející se na dodání zboží nebo služeb, či na realizaci plateb na základě smlouvy.
Vyberte jednu z možností. Svůj případný souhlas dáváte pouze společnosti 3E Praha Engineering, a.s. za účelem zasílání informací o produktech, službách, akčních nabídkách a vzdělávacích materiálech.