Program na zlepšení zkušeností zákazníků – CEIP

Vývojový tým SOLIDWORKS pomocí programu zlepšování zkušenosti zákazníků – CEIP (Customer Experience Improvement Program) přidává nové funkce, zlepšuje kvalitu softwaru a vyhodnocuje možné nežádoucí situace hlášené uživateli.

SOLIDWORKS Corp. si velmi cení veškeré vazby prostřednictvím naší technické podpory, ale také Vaší anonymní zpětné vazby přes program CEIP.

Možné nežádoucí situace se SOLIDWORKS Corp. v rámci programu CEIP snaží proaktivně řešit. Na základě zpětné vazby byla vydána např. oprava S-079902 pro SOLIDWORKS SP3.1.

Děkujeme, že pomáháte při zlepšování kvality SOLIDWORKS a těm z Vás, kteří ještě program CEIP nevyužívají, doporučujeme, abyste se do tohoto programu připojili. Oprava  S-079902 je důkazem, že to má smysl.

Více informací na www.solidworks.com/sw/support/customer-experience-improvement-program.htm

Hotfix – SOLIDWORKS 2022 SP3.1

V případě dotazů neváhejte kontaktovat naší technickou podporu.

Sdílet tento příspěvek

Další příspěvky