
Obrana
Urychlete inovace, které zajistí včasné dodávky za určenou cenu a podle plánu. Prozkoumat Rostoucí globální
Letecké společnosti dnes čelí intenzivní soutěži o vytvoření přizpůsobeného a vynikajícího zážitku pro své cestující. Jednou z klíčových výzev je zvýšení loajality zákazníků tím, že jsou překonána očekávání cestujících, a to i přes silně standardizovanou produkci od výrobců.
Mnoho společností, které se pokoušejí o hromadné přizpůsobení kupujícím, je často pohřbeno ve složitosti správy očekávání zákazníků, bezpečnostních předpisů a požadavků na změnu od zákazníků, což má za následek překročení nákladů projektu a následné finanční ztráty.
Letecké společnosti hledají inovativní, špičkové technologie a řešení, aby poskytly jedinečný zážitek z letu, kokpitu a kabiny pro cestující.
Co musí dnešní letecké společnosti udělat, aby mohly být úspěšné i v budoucnosti
Přístup k řešení poruch v reálném čase
Svět potřebuje více pilotů. Navzdory nárůstu poptávky po letecké dopravě mají letecké společnosti potíže s dostatkem pilotů k uspokojení této poptávky. Podle společnosti Boeing bude do roku 2038 potřeba k uspokojení celosvětové poptávky odhadovaných 645 000 nových pilotů.
Blížící se nedostatek pilotů a modernizace letadel společně vytváří zásadní potřebu lepšího plánování přechodu a školení v leteckém odvětví.
Mnoho leteckých společností však bojuje se složitostí vytváření plánů přechodu, které dosahují obchodních cílů a přinášejí výhody.
Maximalizace využití letadla je pro leteckou společnost jednou z nejdůležitějších výzev. Vzhledem k tomu, že letadla mají létat, lze jakýkoli čas na zemi považovat za ztrátu, protože vzniká finanční ztráta.
V současné době představují náklady na údržbu podle IATA více než 10% nákladů leteckých společností. Během provozu letadla musí být letadlo uzemněno pro pravidelnou nebo neplánovanou údržbu.
Protože údržba zůstává povinnou z důvodu bezpečnosti a spolehlivosti, musí letecké společnosti co nejvíce zkrátit plánovanou dobu údržby. Proto musí přijmout flexibilnější a prediktivnější přístup k údržbě, aby se prodloužil čas mezi každou kontrolou a minimalizovalo vystavení neplánované údržbě.
Bezprostřední nárůst osobní letecké dopravy vyžaduje zvýšení poptávky po stravování za letu. Od základních jídel po gurmánská jídla musí služba stravování leteckých společností vyhovět rozmanité chuti spotřebitelů. To je pro letecké společnosti klíčová výzva, protože přímo ovlivňuje celkový zážitek z létání cestujících. Letecké společnosti se také liší podle kvality potravin a produktů, které nabízejí.
Letecké společnosti musí získat informace o provozních činnostech souvisejících s letem v reálném čase, aby se posádka mohla reagovat, pokud něco chybí nebo je nahrazeno jinou alternativou.
Dynamické letové řády a změny letadel a odletových bran na poslední chvíli vytvářejí složité operace. To vyžaduje monitorování v reálném čase, aby bylo možné aktivně přeplánovávat dodávky podle plánování letu.
Urychlete inovace, které zajistí včasné dodávky za určenou cenu a podle plánu. Prozkoumat Rostoucí globální
Zrychlete schopnost společností zabývajících se kosmickou výrobou navrhnout systém hned napoprvé v požadované kvalitě, spolehlivosti
Vylepšete programy pro vývoj motorů, aby uspokojily rekordní poptávku a zároveň snížily náklady. Prozkoumat Hodinová
Optimalizujte svůj provoz a poskytněte svým zákazníkům vynikající zážitek z letu Prozkoumat Dopřejte svému cestujícímu
Splňte požadavky na infrastrukturu a udělejte radost cestujícím v letecké dopravě Prozkoumat Vylepšete nakupování na
Požadavky na plynulý průběh výroby vyžadují, aby dodavatelé dodávali včas, na správné místo a se
Dodávejte včas, na správné místo a s náklady, pro uspokojení rostoucí poptávky po letadlech Prozkoumat
Urychlete vývoj udržitelného portfolia leteckých systémů a služeb Prozkoumat ČELTE NOVÝM VÝZVÁM Udržitelnost se stala
Nenašli jste, co jste hledali nebo chcete vědět víc? Kontaktujte nás!