Z důvodu poruchy není dostupná telefonní linka technické podpory +420 266 313 548. Využijte, prosím, primárně formulář pro zadání technického dotazu ZDE. Nebo volejte na číslo +420 284 823 127. Děkujeme za pochopení.

Nový spotřebitel

Dnešní spotřebitelé jsou městští, propojení, zmocnění a hledají transparentnost. Jejich porozumění umožňuje společnostem splnit jejich očekávání a získat jejich loajalitu.

Produkty a zkušenosti na vyžádání

Dnes žije 55% světové populace v městských oblastech. Očekává se, že do roku 2050 tento počet vzroste na 68 %, přičemž 60 % tohoto růstu pochází z 600 měst. S tímto rostoucím městským spotřebitelem střední třídy přicházejí nová očekávání pro digitální zážitky v reálném čase, které využívají různá digitální zařízení ve svém životě. Chápou, že lidé spotřebovávají zdroje o 50% rychleji, než je může obnovit příroda, a proto požadují udržitelné produkty, které jsou neutrální z hlediska zdrojů. A konečně, jsou mnohem více produktu znalí, než v minulosti a vyžadují hluboký stupeň personalizace. Ať už se jedná o zkoumání možností, hledání konkrétního produktu nebo vytváření něčeho přizpůsobeného. Nový spotřebitel vyžaduje snadný, ale poutavý zážitek od značky, která splňuje potřeby jejich nového životního stylu.

Spojte se se všemi aspekty spotřebitelského životního stylu a vytvářejte produkty a služby založené na preferencích.

Vytvářejte loajalitu a zvyšujte prodej pomocí vlastních zkušeností přizpůsobených pro zjednodušení, vzdělávání a vzrušení

Vytvářejte propojené, technologicky orientované produkty způsobem, který je osobní, udržitelný a místně relevantní

Spojte se se spotřebiteli a podpořte inovace

Nový spotřebitel vytváří obrovské množství dat. Ať už se jedná o monitorování stavu v reálném čase z nositelného chytrého zařízení nebo informace o domácí automatizaci, jako je úroveň teploty a osvětlení z připojeného zařízení IoT, spotřebitelská data jsou všude. Vytváření nových zařízení pro sběr těchto dat a využití stávajících dat k vytvoření nových kategorií produktů bude jádrem budoucího inovačního úsilí. Vzhledem k tomu, že 80 % spotřebitelů očekává, že do roku 2030 budou používat personalizované produkty, využití poznatků pro spotřebitele a zároveň urychlení tvorby produktů pomocí metodik 3D návrhu. To umožní značkám vytvářet inovativní produkty zaměřené na spotřebitele za nižší cenu a za kratší dobu.

Řešte obchodní výzvy

nový spotřebitel
Domov a životní styl

Nový spotřebitel

Dnešní spotřebitelé jsou městští, propojení, zmocnění a hledají transparentnost. Jejich porozumění umožňuje společnostem splnit jejich

móda a luxusní zboží
Domov a životní styl

Móda a luxusní zboží

Poskytněte novou generaci personalizace a zkušeností pro obuv, oblečení, doplňky, brýle, šperky, hodinky a průmysl

nábytek a domácí potřeby
Domov a životní styl

Nábytek a domácí potřeby

Inovativní řešení pro domácí nábytek, kuchyňské a koupelnové vybavení, malá zařízení, kutily a zahradní nářadí

Nenašli jste, co jste hledali nebo chcete vědět víc? Kontaktujte nás!

Beru na vědomí a souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou zpracovávány v souladu se
Zásadami ochrany osobních údajů společnosti 3E Praha Engineering, a.s.

Vy máte myšlenku, my jsme řešení…

Rychlá poptávka

Beru na vědomí a souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou zpracovávány v souladu se
Zásadami ochrany osobních údajů společnosti 3E Praha Engineering, a jsem informován, že mohou být sdíleny s důvěryhodnými zúčastněnými stranami pro obchodní účely, jako jsou například osoby podílející se na dodání zboží nebo služeb, či na realizaci plateb na základě smlouvy.
Vyberte jednu z možností. Svůj případný souhlas dáváte pouze společnosti 3E Praha Engineering, a.s. za účelem zasílání informací o produktech, službách, akčních nabídkách a vzdělávacích materiálech.