Móda a luxusní zboží

Poskytněte novou generaci personalizace a zkušeností pro obuv, oblečení, doplňky, brýle, šperky, hodinky a průmysl koženého zboží.

Poskytujte přesvědčivé personalizované produkty a špičkové zážitky

Spotřebitelé jsou stále více a více vzdělaní, a stvájí se více specifickými, pokud jde o jejich potřeby a touhy. Například spotřebitel může hledat vodotěsné běžecké boty v určité šířce, s personalizovaným tlumením a se specifickými vlastnostmi materiálu / barvy. Pochopení této úrovně potřeby bude vyžadovat pokročilé prostředí založené na umělé inteligenci v kombinaci se špičkovým přizpůsobytelným motorem vedoucí průmysl. Tato nová generace zkušeností s produkty a pomoc při rozhodování pohání budoucí transformaci trhu.

Nižší náklady při současném zlepšení kvality prostřednictvím digitálních vzorků

Po celá léta, ostatní odvětví mají prospěch z využití procesu vytváření 3D produktů ke snížení doby uvedení na trh, snížení nákladů, a rychlejším rozhodnutím. A konečně, půmysl módního a luxusního zboží může využít těchto stejných řešení, dodat žádoucí, vysoce kvalitní výrobky v kratším čase, při nižších nákladech pomocí digitálních vzorků. Tyto digitální vzorky mohou často komunikovat záměr návrhu mnohem jasněji, což eliminuje zmatek s partnery z výroby.

Vytvořte správný produkt, rychleji a za méně peněz

Vzhledem k tomu, že se společnosti snaží reagovat na spotřebitelskou poptávku a stále větší počet skladových jednotek, musí investovat do neustálé optimalizace dodavatelského řetězce. Moderní nástroje umožňují pokročilé funkce, jako je zkrácení prostoje tím, že umožňují smíšenou/ sekvenční výrobu a zlepšují strategii odložení. Společnosti mohou také zlepšit kvalitu výrobků, přeze lepší sledovatelnost, stejně jako včasnou identifikaci a přesnou kontrolu potenciálních vad.

Optimalizujte dodávky prostřednictvím inteligentní logistiky

Zvýšená konkurence a rostoucí očekávání spotřebitelů vytvořily zásadní potřebu včasného dodání správných produktů. Firmy však musí vyvážit náklady na dodání s realitou v reálném světě. To vyžaduje inteligentní logistické nástroje, které mohou snížit náklady na dopravu dynamickou optimalizací tras a zlepšením využití vozidel. Tyto chytré nástroje mohou dokonce zvolit vhodný typ vozidla pro zatížení (suché vs chlazené), stejně jako vytvořit dynamické dodací ceny a okna.

Řešte obchodní výzvy

nový spotřebitel
Domov a životní styl

Nový spotřebitel

Dnešní spotřebitelé jsou městští, propojení, zmocnění a hledají transparentnost. Jejich porozumění umožňuje společnostem splnit jejich

móda a luxusní zboží
Domov a životní styl

Móda a luxusní zboží

Poskytněte novou generaci personalizace a zkušeností pro obuv, oblečení, doplňky, brýle, šperky, hodinky a průmysl

nábytek a domácí potřeby
Domov a životní styl

Nábytek a domácí potřeby

Inovativní řešení pro domácí nábytek, kuchyňské a koupelnové vybavení, malá zařízení, kutily a zahradní nářadí

Nenašli jste, co jste hledali nebo chcete vědět víc? 

Zeptejte se nás!

Beru na vědomí a souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou zpracovávány v souladu se
Zásadami ochrany osobních údajů společnosti 3E Praha Engineering, a jsem informován, že mohou být sdíleny s důvěryhodnými zúčastněnými stranami pro obchodní účely, jako jsou například osoby podílející se na dodání zboží nebo služeb, či na realizaci plateb na základě smlouvy.
Vyberte jednu z možností. Svůj případný souhlas dáváte pouze společnosti 3E Praha Engineering, a.s. za účelem zasílání informací o produktech, službách, akčních nabídkách a vzdělávacích materiálech.

Vy máte myšlenku, my jsme řešení…

Rychlá poptávka

Beru na vědomí a souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou zpracovávány v souladu se
Zásadami ochrany osobních údajů společnosti 3E Praha Engineering, a jsem informován, že mohou být sdíleny s důvěryhodnými zúčastněnými stranami pro obchodní účely, jako jsou například osoby podílející se na dodání zboží nebo služeb, či na realizaci plateb na základě smlouvy.
Vyberte jednu z možností. Svůj případný souhlas dáváte pouze společnosti 3E Praha Engineering, a.s. za účelem zasílání informací o produktech, službách, akčních nabídkách a vzdělávacích materiálech.