
Nový spotřebitel
Dnešní spotřebitelé jsou městští, propojení, zmocnění a hledají transparentnost. Jejich porozumění umožňuje společnostem splnit jejich
Spotřebitelé jsou stále více a více vzdělaní, a stvájí se více specifickými, pokud jde o jejich potřeby a touhy. Například spotřebitel může hledat vodotěsné běžecké boty v určité šířce, s personalizovaným tlumením a se specifickými vlastnostmi materiálu / barvy. Pochopení této úrovně potřeby bude vyžadovat pokročilé prostředí založené na umělé inteligenci v kombinaci se špičkovým přizpůsobytelným motorem vedoucí průmysl. Tato nová generace zkušeností s produkty a pomoc při rozhodování pohání budoucí transformaci trhu.
Po celá léta, ostatní odvětví mají prospěch z využití procesu vytváření 3D produktů ke snížení doby uvedení na trh, snížení nákladů, a rychlejším rozhodnutím. A konečně, půmysl módního a luxusního zboží může využít těchto stejných řešení, dodat žádoucí, vysoce kvalitní výrobky v kratším čase, při nižších nákladech pomocí digitálních vzorků. Tyto digitální vzorky mohou často komunikovat záměr návrhu mnohem jasněji, což eliminuje zmatek s partnery z výroby.
Vzhledem k tomu, že se společnosti snaží reagovat na spotřebitelskou poptávku a stále větší počet skladových jednotek, musí investovat do neustálé optimalizace dodavatelského řetězce. Moderní nástroje umožňují pokročilé funkce, jako je zkrácení prostoje tím, že umožňují smíšenou/ sekvenční výrobu a zlepšují strategii odložení. Společnosti mohou také zlepšit kvalitu výrobků, přeze lepší sledovatelnost, stejně jako včasnou identifikaci a přesnou kontrolu potenciálních vad.
Zvýšená konkurence a rostoucí očekávání spotřebitelů vytvořily zásadní potřebu včasného dodání správných produktů. Firmy však musí vyvážit náklady na dodání s realitou v reálném světě. To vyžaduje inteligentní logistické nástroje, které mohou snížit náklady na dopravu dynamickou optimalizací tras a zlepšením využití vozidel. Tyto chytré nástroje mohou dokonce zvolit vhodný typ vozidla pro zatížení (suché vs chlazené), stejně jako vytvořit dynamické dodací ceny a okna.
Dnešní spotřebitelé jsou městští, propojení, zmocnění a hledají transparentnost. Jejich porozumění umožňuje společnostem splnit jejich
Digitalizujte výrobní procesy tak, abyste byli flexibilní a přizpůsobili celý svůj dodavatelský řetězec vyvíjející se
Poskytněte novou generaci personalizace a zkušeností pro obuv, oblečení, doplňky, brýle, šperky, hodinky a průmysl
Inovativní řešení pro domácí nábytek, kuchyňské a koupelnové vybavení, malá zařízení, kutily a zahradní nářadí
Nenašli jste, co jste hledali nebo chcete vědět víc? Kontaktujte nás!