
Nový spotřebitel
Dnešní spotřebitelé jsou městští, propojení, zmocnění a hledají transparentnost. Jejich porozumění umožňuje společnostem splnit jejich
Příští generace dodavatelského řetězce je na nás a vyžaduje nové, inteligentní přístupy, abychom mohli čelit dnešním problémům. Správa jedinečných konfigurací spotřebitelských produktů vyžaduje možnost rychlého zvýšení výroby, přesměrování výrobních dovedností a rychlého řízení požadavků na materiál. Bude také vyžadovat flexibilitu a nalezení způsobů, jak efektivně a rychle dodávat jedinečné produkty přímo spotřebiteli. Výsledkem bude nový způsob, jak nákladově efektivně spravovat přizpůsobení, konfiguraci, personalizaci, dodání a také výrazně zlepšit výkonnost dodavatelských řetězců dodávajících tradiční produkty.
Splňte požadavky nového spotřebitele s adaptivní a škálovatelnou digitální napájecí sítí
Vytvářejte spokojenost spotřebitelů a snižte náklady díky inteligentní logistice dodávek až do cíle
Zvyšte ziskovou marži a zkraťte dobu uvedení na trh prostřednictvím simulace a optimalizace výroby
Zajistěte výkon dodavatelského řetězce pomocí inteligentního řízení materiálů a zdrojů
Výrobci značek Domov & Životní Styl neustále hledají způsoby, jak minimalizovat náklady a zároveň maximalizovat spokojenost spotřebitelů. Nové typy produktů a možnosti přizpůsobení vyžadují systémy, které přinášejí přizpůsobivost a mohou inteligentně měnit mezi sériovou výrobou a hromadným přizpůsobením. Technologie simulace výroby optimalizují efektivitu a snižují náklady a nástroje pro optimalizaci výroby inteligentně řídí škálování, dovednosti, volatilitu materiálu a dodržování předpisů. A konečně, pokročilá logistika dodávek umožňuje společnostem vyrábět v blízkosti spotřebitele a dodávat kdekoli a kdykoli a zároveň zůstat nákladově kontrolovány.
Laboratoře M&L, výrobní divize skupiny L’Occitane, potřebovala zlepšit flexibilitu plánování výroby, aby se vypořádala s výkyvy přírodních surovin a dodala své výrobky včas, aby podpořila svůj solidní trvalý růst. V tomto příběhu zjistěte, jak se to společnosti s pomocí řešení DELMIA Manufacturing Operations Management podařilo:
Dnešní spotřebitelé jsou městští, propojení, zmocnění a hledají transparentnost. Jejich porozumění umožňuje společnostem splnit jejich
Digitalizujte výrobní procesy tak, abyste byli flexibilní a přizpůsobili celý svůj dodavatelský řetězec vyvíjející se
Poskytněte novou generaci personalizace a zkušeností pro obuv, oblečení, doplňky, brýle, šperky, hodinky a průmysl
Inovativní řešení pro domácí nábytek, kuchyňské a koupelnové vybavení, malá zařízení, kutily a zahradní nářadí
Nenašli jste, co jste hledali nebo chcete vědět víc? Kontaktujte nás!