Různé způsoby hrubování 2D kapes

Tentokrát se zaměříme na způsob odebrání materiálu v uzavřené oblasti. Systém SURFCAM nabízí několik možností, jak efektivně vyhrubovat 2D kapsu. Jednotlivé strategie se liší způsobem odebírání materiálu, množstvím různých přejezdů, zavrtáním nebo výsledným časem obrábění.

První možnost je použít standardní strategii „2 Osá Kapsa“. Tato strategie je vhodná pro spíše mělké kapsy o větších rozměrech. Jelikož první hrubovací pohyb v tomto případě obrábí celým průměrem nástroje, nelze odebírat velké množství materiálu v ose Z, je nutné nastavit malý krok v ose Z. V tomto případě je obrábění časově nejnáročnější. Pokud bychom zvolili větší průměr nástroje, můžeme dosáhnout produktivnějšího obrábění.

Další tři strategie umožňují odebírat materiál ve velkých hloubkách na jeden záběr. Jsou vhodné pro obrábění spíše hlubokých kapes. Jednou z hlavních výhod těchto strategií je možnost využít boční břit nástroje v celé jeho výšce. Každá strategie dává trochu jinou výslednou dráhu. V mnoha případech je čas obrábění mnohem kratší než při použití strategie „2 Osá kapsa“.

„2 Osé Hrubování kapes“ – čas 00:02:21

„2 Osé Waveform“ – čas 00:02:38

„2 Osé TRUEMILL“ – čas 00:02:00

Máte dotaz? Naše technická podpora je Vám k dispozici!

Sdílet článek na sítích:

Nenašli jste, co jste hledali nebo chcete vědět víc? Kontaktujte nás!

Beru na vědomí a souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou zpracovávány v souladu se
Zásadami ochrany osobních údajů společnosti 3E Praha Engineering, a.s.

Vy máte myšlenku, my jsme řešení…

Rychlá poptávka

Beru na vědomí a souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou zpracovávány v souladu se
Zásadami ochrany osobních údajů společnosti 3E Praha Engineering, a jsem informován, že mohou být sdíleny s důvěryhodnými zúčastněnými stranami pro obchodní účely, jako jsou například osoby podílející se na dodání zboží nebo služeb, či na realizaci plateb na základě smlouvy.
Vyberte jednu z možností. Svůj případný souhlas dáváte pouze společnosti 3E Praha Engineering, a.s. za účelem zasílání informací o produktech, službách, akčních nabídkách a vzdělávacích materiálech.