Program na zlepšení zkušeností zákazníků – CEIP

Vývojový tým SOLIDWORKS pomocí programu zlepšování zkušenosti zákazníků – CEIP (Customer Experience Improvement Program) přidává nové funkce, zlepšuje kvalitu softwaru a vyhodnocuje možné nežádoucí situace hlášené uživateli.

SOLIDWORKS Corp. si velmi cení veškeré vazby prostřednictvím naší technické podpory, ale také Vaší anonymní zpětné vazby přes program CEIP.

Možné nežádoucí situace se SOLIDWORKS Corp. v rámci programu CEIP snaží proaktivně řešit. Na základě zpětné vazby byla vydána např. oprava S-079902 pro SOLIDWORKS SP3.1.

Děkujeme, že pomáháte při zlepšování kvality SOLIDWORKS a těm z Vás, kteří ještě program CEIP nevyužívají, doporučujeme, abyste se do tohoto programu připojili. Oprava  S-079902 je důkazem, že to má smysl.

Více informací na www.solidworks.com/sw/support/customer-experience-improvement-program.htm

Hotfix – SOLIDWORKS 2022 SP3.1

Máte dotaz? Naše technická podpora je Vám k dispozici!

Sdílet článek na sítích:

Objevte více:

Nejnovější články:

Nenašli jste, co jste hledali nebo chcete vědět víc? Kontaktujte nás!

Beru na vědomí a souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou zpracovávány v souladu se
Zásadami ochrany osobních údajů společnosti 3E Praha Engineering, a.s.

Vy máte myšlenku, my jsme řešení…

Rychlá poptávka

Beru na vědomí a souhlasím s tím, že mé osobní údaje budou zpracovávány v souladu se
Zásadami ochrany osobních údajů společnosti 3E Praha Engineering, a jsem informován, že mohou být sdíleny s důvěryhodnými zúčastněnými stranami pro obchodní účely, jako jsou například osoby podílející se na dodání zboží nebo služeb, či na realizaci plateb na základě smlouvy.
Vyberte jednu z možností. Svůj případný souhlas dáváte pouze společnosti 3E Praha Engineering, a.s. za účelem zasílání informací o produktech, službách, akčních nabídkách a vzdělávacích materiálech.