Chcete-li začít vytvářet a přiřazovat úkoly, nejprve přetáhněte aplikaci Collaborative Tasks z podokna aplikace do Vaší nástěnky a následně můžete jednoduše vytvořit nový úkol.
K úkolu můžete přidat popis, abyste více vysvětlili, co se má udělat, nastavit prioritu, odhadovaný čas potřebný k jeho provedení, a nakonec celý úkol přiřadit konkrétnímu členovi Vašeho týmu, který bude mít úkol na starost. V průběhu práce můžete jednoduše sledovat aktuální stav úkolu (zda se na něm již pracuje „In Work“ či je již hotový „Completed“).
Do úkolu lze přidat potřebné přílohy (např. PDF s požadavky) ale také připojit výstupy (včetně CAD souborů), aby uživatel, kterému je úkol přiřazen, neztrácel čas hledáním potřebných dat. Jakmile úkol vytvoříte, ostatní členové dostanou automaticky oznámení o vytvořeném úkolu, který jim byl přiřazen, a zobrazí se jim v jejich kalendáři. V případě, že je potřeba zjistit více informací, mohou uživatelé přímo v úkolu využít diskuzní fórum pro komunikaci s vedoucím projektu případně do diskuze přizvat ostatní členy týmu.
SOLIDWORKS + doplňkový modul 3DEXPERIENCE
Úkol se zobrazí nejen v kalendáři v prostředí platformy, ale také v doplňkovém modulu v SOLIDWORKS.
Odtud lze celý úkol spravovat ale také přímo z něj otevřít potřebné výstupy (CAD data) přirazené k úkolu. Uživatel tak neztrácí čas hledáním a může se tak více soustředit na práci.
Project Planner
Aby mohl uživatel využívat úkoly (aplikaci Collaborative Task), potřebuje roli Collaborative Industry Innovator (CSV). Pokud má uživatel navíc i roli Project Planner, může navíc využít aplikaci Project Planning a rozšířit tak možnost tvorby úkolu o celkové řízení projektů pomocí Ganttových diagramů a získat tak nástroj pro komplexní řízení všech úkolů v celém projektu.
Více na https://youtu.be/8tU9WZuCbnQ
www.solidworks.com/media/collaborative-industry-innovator-datasheet