RENDER [in] 2

NOVÝ VÝPOČET RADIOSITY

Stejně jako při fotografování, je respektování barvy zásadní také při renderování. Nový algoritmus výpočtu radiosity v Render[in] 2 vylepšuje obraz pro věrnější vnímání barev, textur a materiálů. Díky možnosti nastavení ISO a expozičních parametrů, je nyní optimalizace nasvětlení scény snazší než kdy předtím. Kromě těchto vylepšení, je Render[in] 2 v průměru DVAKRÁT rychlejší než jeho předchůdce.

iVISIT 3D PANORAMATA

Vytvořte skutečnou virtuální prohlídku Vašeho projektu pomocí tzv. více-pohledových 3D panoramat. Vše potřebné pro prohlížení náhledů na webových stránkách je automaticky vytvořeno pomocí Render[in]. Prohlížení je založeno na technologii Flash ™, která je kompatibilní s operačními systémy Macintosh, Windows, Linux a dokonce i Android. Pro iPhone a iPad uživatele, je vytvořena speciální aplikace, která dovoluje prohlížení a sdílení těchto panoramat. iVisit 3D aplikace je k dispozici ve dvou verzích (Lite a Pro), přičemž iVisit 3D Lite je zdarma a je omezena na jedno zobrazení denně. Verze Pro se pohybuje řádově ve stokorunách.

NOVÉ NEONOVÉ OSVĚTLENÍ

Jak jistě víte, Render[in] umožňuje do modelu v programu SketchUp přidat reflektory a bodová světla... Render[in] 2 nyní přidává další možnost - Neonové osvětlení! Stačí nastavit jeden parametr materiálu a máte v návrhu k dispozici neonové osvětlení.

NOVÝ RELIÉF

V Render[in] verze 1 bylo možné používat jen reliéf vycházející ze stávající přiřazené textury. Render[in] 2 umožňuje importovat obrázek, tzv. bump mapu, který Vám dovolí vytvořit mnohem věrnější iluzi nerovnosti povrchu dané plochy.