Podpora a školení

Technická podpora zákazníků

Při komunikaci s technickou podporou mohu zákazníci využít emailovou schránku technické podpory a telefonické spojení s techniky. Uživatelé programu Skype se mohou spojit přímo s techniky pomocí tohoto nástroje a díky funkci zobrazení obrazovky jednoduše vysvětlit a popsat svůj dotaz. Pro spojení s pracovníky technické podpory je možné též využít program TeamViewer, kterým lze nejen zobrazit obsah obrazovky, ale i umožnit ovládaní počítače pracovníku technické podpory.

Tipy a triky

Tým techniků HSMWorks pro Vás připravuje Technické Tipy obsahující informace o způsobech obrábění a možnostech nastavení jednotlivých operací.

Výukové materiály

Pro rychlé zvládnutí tvorby NC programu jsou k dispozici tutoriály obsažené v helpu HSMWork a také připravené výukové příručky v tištěné a elektronické podobě.

Videa

Originální ukázková videa HSMWorks.

Ke stažení

Stažení komerčních a vývojových verzí HSMWorks.

Školení a semináře

Tým techniků je připraven pro Vás připravit školení dle vašich potřeb.

Systémové a hardwarové požadavky

Hardwarové požadavky pro spuštění systému HSMWorks.

Otázky a odpovědí