Technická podpora

Technická podpora je určená především zákazníkům společnosti
3E Praha Engineering, a.s. Požadavky zákazníků s platnou údržbou
řešíme prioritně. Ostatním zákazníkům bez placené podpory poskytujeme
technickou podporu v omezeném rozsahu.

Jak nejlépe kontaktovat naší technickou podporu?

Pro naše zákazníky s platnou údržbou máme několik možností, jak kontaktovat naše technické oddělení. Naši technici jsou Vám k dispozici každý všední den od 8:00 do  16:30 hodin.

  • Online formulářem (doporučeno)
  • Telefonicky
  • E-mailem na adresu podpora@3epraha.cz
  • Prostřednictvím Skype - podporacad3epraha
  • Pomocí vzdáleného přístupu za použití Team Viewer

Zákazníkům bez platné údržby doporučujeme při kontaktování technické podpory využít prioritně online formulář.

Hotline podpora CAD +420 266 313 548

Hotline podpora CAM +420 266 316 376

Hotline podpora SKETCHUP +420 266 313 546

Poskytované služby v rámci technické podpory

S čím vším Vám naši technici pomůžou?

Oddělení technické podpory řeší technické dotazy a požadavky u všech produktů nabízených naší společností.

  • Konzultace a řešení problémů s instalací produktů
  • Řešení problémů s daty a produkty
  • Implementace produktů
  • Konzultace ohledně hardware pro podporované produkty