Upravit stránku

Asistentka účetního oddělení (Praha)

Jste učenlivá a baví Vás administrativní práce? Máte zkušenosti s účetnictvím? Pak nám zašlete svůj životopis, protože hledáme právě Vás.

Náplň Vaší práce:

  • Zajišťování finanční a administrativní podpory v rámci ekonomicko-účetního oddělení
  • Procesování a předkontování přijatých faktur
  • Evidence majetku
  • Vedení pokladny
  • Cestovné
  • Péče o pohledávky

Co požadujeme?

  • Základní znalost účetnictví (účetní postupy)
  • Základní znalost daňové politiky (daňová uznatelnost z pohledu daně z příjmů, DPH)
  • Znalost práce s PC
  • Pečlivost
  • Samostatnost
  • Spolehlivost
  • Zodpovědnost

Co nabízíme?

  • Zajímavou a různorodou práci
  • Skvělý tým, který drží pospolu
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Firemní benefity - týden dovolené navíc, stravenky, mzdový růst, benefitní motivační systém, odměny

Je to pro Vás výzva a troufnete si na to? Pokud ano, neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu lenka.kalvodova@3epraha.cz. Do předmětu emailu prosím uveďte název pozice. Určitě Vás budeme kontaktovat.